Thursday, April 5, 2012

life cycle =)

hye. 
time too updated, dah lama kan tak publish, 
story full. time je yang short, 
but now kita takyah cite banyak2 okay, pening..
errrrrrr
hah!acctlykan aku dah cuti sem taw,, =P.
really need my own privacy with my family, takmahulah si pengacau. 
so baru a few daay duk rumah,
dahbuhsantakterkatakataaaaaaa,
dah tu nak buat apa lagi,
done somthing yang tak terfkir poun nak buat, 
sebagai contohnya:



tararaaaaaaa,, blaja buat coklat moist kek taw dengan toping dy tu
waw,, sedapppnyew, hewhew, tapi ni bukan pic yang aku buat,
tak sempat ambik gambar. =P inspired by wan nabilla husna my kidney 
in seremban, mandi tepung taw buat benda ni., just for him acctly

kalau tak sebb that guy aku tak nak pun buat kek ni
but i do evrything for you babe!!
bila awak nak rasa ni??? 


nah!!! ni aku hari2 kat rumah.. =) 
anak mithali yupp, sudah pasti,
tapi tak boleh lawan ibu, she did done evthing very well.
takmacam aku, sikit2,
ibu betul takmacam ni,
ibu kene letak ni dulu ke?
ibu da okay ke kalau macam ni,
evrthing msti nak kene ada ibu,
haiihh, sampai bila ni lina,

yang paling malas nak buat =_=*
bila kene jadi

setiap hariii, 
bangun pagi emy and pdut
then ibu to market
ayah for office
emy and pdut from school
smtmes ayah from offce,,
walaweyhhhhh,, serupa apa dah sayaa,
tapi seronok .
YAALLAH please keeping me in happiness always
serious aku tak sanggup kalau family aku takade 

-linacrab-








0 comments:

Post a Comment